Új csatornák: SuperTV2 |
Új csatornák: SuperTV2 Várhatóan 2012 novemberében indítja el a TV2 Csoport negyedik, általános tematikájú televíziócsatornáját a FEM3 és a PRO4 tematizált csatornák mellé. A csatorna neve Super TV2 lett, de még hónapokkal korábban levédésre kerültek a „TV+”, „TV2 Plus”, „TV2 Extra” nevek is. A Super TV2-t a Viasat3 vetélytársának szánják. Műsorában megtalálható lesz a megújult Hal a tortán, a The Voice – Magyarország hangja háttérműsora, és elképzelhető a Big Brother újraindulása a későbbiekben, valamint ezen a csatornán lesznek a TV2 egyes műsorainak premierjei. Lehetséges, hogy új,egységes arculata lesz 2012 őszétől a TV2 Csoport csatornáinak. Az eddig nyilvánosságra került információ szerint ősztől HD felbontásban fog sugározni mind a TV2, mind a Super TV2. Arról, hogy a digitális adók választékába felkerül-e és ha igen mikor nincs információnk. forrás: Wiki Új csatornát indít a TV2 Csoport Hosszú távú stratégiai terv keretében nagy volumenű fejlesztést hajt végre, megújítja, egyben újabb csatornával bővíti kábelportfólióját a TV2 Csoport. Új műsorblokkokkal, saját gyártású tartalmakkal erősít a FEM3 és a PRO4, ősszel indul a SuperTV2 nevű prémium csatorna. Anyacége, a ProSiebenSat.1 hosszú távú fejlesztési koncepciójának részeként jelentős technikai fejlesztéseket hajt végre, valamint megújítja kábelcsatornáit, és a meglévő portfóliót megerősítve újabb kábelcsatornát indít a TV2 Csoport. A nemzetközi médiavállalat részéről a magyar piacon az elmúlt időszak legnagyobb mértékű invesztíciójának célja, hogy egy 4 éves terv keretében, új stratégia mentén erősítse a TV2 Csoport piaci pozícióját. - A stratégiaváltás a TV2 Csoport hosszú távú stabilitását, a disztribúciós bevételek kiaknázásának lehetőségét szolgálja. Bizonyítja egyúttal a tulajdonosok elégedettségét a TV2 Csoport elmúlt féléves nézettségi eredményeivel és a programráfordítások hatékonyságával. Az invesztíció egyértelműen mutatja a ProSiebenSat.1 elkötelezettségét a hazai leányvállalat iránt valamint azt a tényt, hogy komoly potenciált látnak a hazai piacban és a TV2 márkában – mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója. A fejlesztési terv első elemeként, a 2010-ben indult, elsősorban női célközönségnek szóló FEM3 és a 2011-ben indított, férfiakat megcélzó PRO4 mellé harmadikként egy általános szórakoztató, prémiumtartalmakat is kínáló csatorna sorakozik fel. A 2012 őszén, SuperTV2 néven induló televízióadó nagy költségvetésű, saját gyártású műsorokkal, premierfilmekkel és sorozatokkal várja nézőit. Ezek mellett az aktuális tévés trendeknek megfelelően, a TV2-n már megismert márkák kiterjesztése is látható lesz az új csatornán, illetve egyes műsorok a TV2-es premier előtt kerülnek képernyőre. A SuperTV2 elindítása mellett megújul a TV2 Csoport további két kábelcsatornája is. A FEM3-on új, saját gyártású műsorokkal valamint tematikus, elsősorban a női célcsoportnak szóló műsorblokkokkal bővül a kínálat. A PRO4 szintén saját gyártású műsorokkal erősít, melyek a csatorna férfias jellegét kívánják hangsúlyozni. Mindemellett a TV2 megerősítésére is sor kerül, az őszi műsorstruktúra legfontosabb eleme a világ egyik vezető tehetségkutató formátuma, a Voice című szuperprodukció. Az invesztíció fontos része, hogy mind a TV2, mind a SuperTV2 ősztől HD minőségben sugároz. A TV2 Csoport hamarosan bővebb információkkal is szolgál a kábelcsatornák konkrét műsorterveit illetően. A fiatal, városi közönségnek szánt Super TV2-n főleg saját gyártású műsorokat láthatnak a nézők - mondta Simon Zsolt, a TV2 vezérigazgatója. Várhatóan a legnagyobb szolgáltatók az alapcsomagjukba építik be a Super TV2-t. Simon Zsolt közölte azt is: bár a televíziós reklámpiacon soha nem látott mértékű, mintegy 20 százalékos volt a visszaesés idén, ennek ellenére a televízió tulajdonosa, a ProSiebenSat1 elfogadta a hároméves fejlesztési tervet, és minden eddiginél nagyobb forrásokat invesztál a televíziókba. forrás: TV2.hu |